Warning: Creating default object from empty value in /plugins/system/nonumberelements/helpers/parameters.php on line 129
 Naga prawda o seksie - Męskim okiem - Kochanek
Naga prawda o seksie
poniedziałek, 23 lipca 2012 09:53

W wyniku ogromnego zainteresowania konkursem Naked Box na nowe opakowanie produktów Durex, marka przygotowała serię edukacyjnych filmików pt. „The Durex Naked Box, Naked Truth”. Dzięki nim nastolatkowie w luźny i zabawny zdobędą wiedzę na temat bezpiecznych zachowań seksualnych.

 

W krótkich epizodach serialu opowiedziane zostanie wszystko to, o co chcieliby zapytać, a wstydzą się to zrobić.

Od czerwca do września br. na kanale marki Durex w serwisie YouTube oraz Facebook, będą umieszczane filmiki przygotowane w konwencji popularnych programów rozrywkowych. Każdy epizod został przygotowany tak, by odpowiedzieć na nurtujące młodzież pytania oraz przełamać w nich wstyd na temat rozmów o własnej seksualności. W poszczególnych odcinkach będą także obalane między innymi mity na temat seksu krążące wśród nastolatków.

Przekazywanie wiedzy na temat bezpiecznego seksu, zagrożeń, jakie niosą za sobą choroby weneryczne i edukowanie ludzi, niezależnie od wieku, to jedna z podstaw działań marki Durex. Celem filmików jest natomiast zachęcenie młodzieży do konstruktywnych rozmów wokół tematów związanych z ich seksualnością. Mają pomóc im w podejmowania świadomych i odpowiedzialnych decyzji w tej sferze życia – mówi Maja Medowska, brand manager marki Durex. Niepokojące jest to, że spada wiek inicjacji seksualnej na świecie. Według raportu Durex Global Sexual Wellbeing Survey, aktualnie jest to około 16 lat. W związku z tym, że ponad połowa młodych ludzi szuka informacji w internecie, to właśnie tu marka Durex postanowiła zcentralizować swoje działania – podsumowuje brand manager marki Durex.